fröken svår

jag har varit så effektiv idag, två prov gjorda - på raken! och jag tror ärligt talat att det gick bra tillslut, eller iaf på engelskan, men det är tur vi har varann ;) och på bussen hem kände jag att inget kan komma i min väg, får hoppas att det håller det argumentet när isen är tunn & jag har hur mycket som helst att göra. men nu är det inte många veckor kvar!

nu kan man räkna dagarna då du är kvar, det är inte många alltså..tiden går så himla fort och snart tillhör du inte där längre. jag vet inte hur det kommer att kännas, det är väl något jag får känna efter senare iår. men idag såg jag din studentmössa och jag kan bara tänka mig hur fin du blir med den på huvudet och hur glad du kommer att vara. jag önskar jag kunde vara lika glad, men kommer vara glad för din skull. men min glädje kommer nog att färgas grå den dagen ..

jannie är glad på mig! ;) inte för att vi varit osams, utan av en helt annan anledning! ;D
och jag antar att det är nu jag vill ha din förståelse, och en chans. för jag vet att jag fått många, men aldrig tagit någon. jag vill ha en till, för denna gången tar jag vara på det jag får. men du behöver absolut inte impa på mig, för det är något som verkligen inte betyder något och lögner är något jag iaf får reda på. det enda jag begär är att umgås lite lätt & bara prata. iaf än så länge,

nu får jag börja plugga, för har internationella relationer som ska in imorn, och vi har typ haft hur länge som helst på sig men som vanligt sitter man kvällen innan och gör det. och körkortsteorin vill jag inte ens tänka på, den har vi på onsdag och jag har inte ens öppnat boken ;s men jag iaf inte ensam & det är något som lättar iaf. annars kan jag ju alltid tänka på berlin resan och se ljuset i tunneln! ibland älskar jag min skola, men bara ibland! (a)  


              image31




                                                                                                                                                                       
I'm yours ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0