friday, i'm inlove

sitter här på tågstationen och häckar. är trött, har varit det preeeecis hela dagen. och inte hjälpte det att vi hade innebandy på gympan men kul var det! och nanna och jag fick trebokstavligt på dansen fick vi reda på idag - MVG! och nu när jag sitter här är jag tvungen att lyssna på den jobbiga tanten i kassan. heeeeeej, taaaaaaaack. såndär tant som jag inte tycker om. och något annat jag inte tycker om är alla barn som säljer majblommor, det spelar ingen roll hur fort man går, hur mkt man tittar bort eller hur arg man ser ut. de frågar ändå, suck.

nu vill jag bara sätta mig på bussen & veta att jag är påväg till johanna med familj och allt sånt som min hjärna kännetecknar som mysigt! för det var alldeles för längesen jag var där, och det känns. för jag saknar dem, och de saknar mig. en obeskrivligt bra kombination.

image35

i just miss you, and i'll hope there is still a chance ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0