en klass för sig

just nu sitter man i skolan, och tittar på en dryg film som är till för de små ettorna. och nej, den är inte ett dugg intressant, bara det att TV:n är så högljudd att man blir en stor smula irriterad..

vi i tvåan håller på med ett tema just nu - projekt världsarv. och självklart blev vi uppdelade i grupper (jag, elina, viktor& niklas) vi har varit  effektiva nog att skriva färdigt vår del så imorn ska jag och elina ta tag i fotograferingen och kolla på hur niklas hade tänkt att våran frigolitkaka! :) nu ska vi allt få mvg! eller satsa ska vi iaf! ;D

alltså gör detta projektet att vi skjuter fram allt - IGEEEEEEEEEEEEN! men får se om vi ska ha någon fysik på torsdag, man kan ju alltid hoppas att vi inte har det. för jag hade tänkt jobba då, och på onsdag. så får se om jag kan smita tidigare jag med då så kan viktor och niklas fixa med den töntiga skyltningen! så att de får ha det precis som de vill.

                    image27




everytime you near I feel like i'm in heaven..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0