but i know i'll see your face again

jobbat idag, vi var sammanlagt 6 stycken vilket är väldigt lite och jag var helt ensam om att sitta på fritt flyt. det kändes lite konstigt, eftersom att vi brukar vara några stycken annars. och idag hade jag inte lika bra sällskap.

det kändes konstigt, och jag vet att jag förväntade mig något annat.. hmprf, jag är så arg på mig själv just nu, för att det är just mitt fel alltihop! jaja, jag ska ordna detta. det
ska jag!

nu hade man tänkt göra uppgiften i internationella relationer, men eftersom att man måste ha tryckta källor (böcker) går det inte efterosm att bibblan säkert inte är öppen idag. känns såååå stabilt! men nu fick jag veta av siri att det är till vecka 16, wiho! :)


let me love you..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0