baby

hemma från johanna,  hemma  från jobbet och nu sitter jag här och gör ingenting.

hos johanna var det supermys! vi tog det lugnt, var ute och kollade på fotboll, fotograferade, mös med milwa, kollade på film, hoppade på studsmattan och så, och någonting man vet är att det nästan alltid händer något där (a)

på jobbet gick det hyffsat, marcus var glad idag och det var skönt! dansade, sjöng och peppade en! och även om det är trist att jobba själv så lär man känna sina arbetskamrater mer och mer nu, vilket är sjukt skönt! så blir att jobba på tisdag (bara för att kim är där och mest för att slippa tomas!) och sen torsdag med! ;D .. söndag med om jag har tid. gaah.

aja om man skulle stoppa i sig något med, nudlar är inte det bästa liksom och sen köpte jag såna mars med, ooobs. menmen, kanske kan gå en runda ikväll. lite tråkigt att gå själv bara när jag saknar dig ..



image37



when I think of the things that you do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0