today I don't wanna do anything

Hallå i rutan! Hur mår ni?

Jag är jävligt pigg trots att jag var ute igår. Vi började hemma hos Jade med massa folk och därefter ville jag och Elina in till stan. Matchade bussen perfekt bara det att den gick inte via monsunen som vi trodde att den gick.. så vi såg den köra ifrån oss ite längre bort :( Så vad gör vi då? Jo, vi liftar så klart! Hoppar in bak på en skåpbil och när vi är i stan panikbromsar idioten som körde så jag skrapar upp ena knät och dunkar huvudet i plast"rutan". Bra start va?

Men vi mötte upp Sabina, Emelie och resten av gänget. Vi var inte så sugna på att gå ut så jag, Elina och Sabina gick till pirren där det var gratis inträde medans Emelie och dem gick till Harrys. Pirren var precis som vanligt, men vad hade man förväntat sig? Dålig musik och massa konstiga människor men vi hade kul den stunden vi var där. Gick runt halv 2 och mötte en överförfriskad Oscar, Emanuel och Jocke. Hängde med dem till Harrys där vi visade stämpeln vi inte hade, score. Dansade lite men vi gick hem ganska tidigt. Skönt idag må jag säga.

Så vad händer idag? Jag MÅSTE packa färdigt, helst åka en runda till Ledja och säga hejdå. Sen är det planerat att träffa mina tjejer, ÄNTLIGEN! Josse är ju nere nu så vi ska samlas alla som är här, är så glad för det :) Blir ingen utgång eller alkohol ikväll för imorn åker vi. Har en sån snäll kompis (som jag i och för sig aldrig har träffat..) som lånar ut sin parkeringsplats i Lund till mig när jag är iväg! Även Viktor var så snäll och skulla ställa upp att hämta oss mitt i natten när vi kommer hem, vilken riktig vän va? Så det blir att vi antingen ställer den där eller på Sturup som vi planerat innan. Så sjukt att vi redan åker och Esen sa att det fina vädret kommer nästa vecka vilket kommer bli perfekt! Han är ju i Marmaris vilket bara är en 40 minuters båttur från Rhodos så gissa om jag ska dit och krama sönder honom?! Han är verkligen en sån fin människa, alla borde ha en som Esen :) Han bryr sig, på riktig, inte som vissa andra som är så ytliga. Likadant är det med Ali. Åh vad jag saknar dem. Tänk att det redan gått ett helt år sen jag såg dem sist, tiden går så himla fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0