dag 9 - en vårbild

Twister och jag våren 2007! En sån där riktigt skön och varm dag, kommer verkligen ihåg den. Sjukt att vissa dagar och uttryck kommer man alltid komma ihåg. Som frasen "en piss i Atlanten" sa Farmen-Christina i programmet och jag ville verkligen inte glömma det. Minnet är aningen sjukt ibland. Hur som helst så har vi varit bortskämda med många fina dagar även denna våren och jag hoppas verkligen att det håller i sig hela sommaren. Finns ju inget värre än en typisk sommar i Sverige, särskilt inte när jag ska jobba hela sommaren med. Vill ju gärna kunna hänga på Saltö och grilla och sånt efter att man har slutat, det har ju jag och B' redan spikat! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0