Sveriges nationaldag

Hallå i rutan!

Vilket väder vi har, riktigt fint. Så idag har jag varit ute i Karlskronas skärdgård för att sola och bada med Elina, Nanna och B. Så himla skönt och avkopplande, vi behövde verkligen lite kvalitétstid med utan massa alkohol och hög musik. Bestämde oss även för att grilla på fredag, bara lite så där chill liksom. Passar mig perfekt, att festa hela tiden håller absolut inte i längden.

Var förresten ute hos Johanna efter jobbet igår tills idag morse, där var allt lika bra som vanligt. Milwa har börjat snacka som tusan, en riktig liten pratkvarn. Och inte alls så där blyg som barn brukar vara mot mig, hon är väl van mot mig antar jag. Kul.

Nu är jag hemma och det är svalt och skönt. Har krängt en bakad potatis med Elina & Nanna vilket jag egentligen inte borde ha gjort. Ska nämligen grilla med tjejerna från jobbet efter 19 så får hoppas att jag hinner bli lite hungrig tills dess trots att jag håller på att dö av matkoma just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0