home again

Heeeej!

Är hemma igen efter alla mina äventyr och är heeelt slut typ. Blev till att gå lite på rullbandet därefter blev det b.la. magen som fick sig en omkörare!

När jag var färdig på gymmet blev det hem en runda för att äta pannkakor innan det bar av till Agdatorp där jag gav Nanna sin födelsedagspresent! När klockan var efter 5 åkte jag till stallet för att möta upp Elina där.

Vi tog ett pass i paddocken och man märker verkligen skillnad på när han spänner sig och när han verkligen slappnar av när vi rider. Det är inte först förrän han börjar bli lite trött som han frivilligt går ner på tygeln och går precis som jag vill att han ska göra.

Sen jag kom hem har jag hunnit äta goda gröna bönor och mitt kvällste som Jannie tipsade om för längesssen! Ska nu svira om till pyjamas så jag är pigg när klockan ringer 7.30. Det är nämligen dags att åka till Johanna och familjen, vilket ska bli otroligt kul. Blir inget långt besök då jag jobbar vid 17 men det är alltid något.


Marmaris nu i maj

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0