peanut

Back at work och tröttare än någonsin. Är väl kylan, förkylningen och bristen på sömn som gör sin grej, jag vill bara lägga mig ner och sova här på golvet. Halsen har blivit bra sen helgen men förkylningen däremot har startat något sorts krig mot mig och blir hela tiden starkare och starkare. Men den förlorar som ger upp!

Helgen däremot har varit fantastiskt! Ska berätta om den när jag kommer hem. Var ju som sagt ledig i fredags, i lördags jobbade jag och senare var det fest & igår var jag i Flyinge med Johanna. Vad mer kan man begära när man både har träffat några av sina närmsta vänner, fått utlopp för sitt intresse och även tjänat pengar?

Nu ska jag återgå till arbetet, ringer ganska lite än så länge så det är skönt. Men de kommer alldeles strax ringa för fulla muggar då de öppnar upp butiker och callcenters. Men har något fint att se fram emot, nämligen min lunch! Lagade ännu en kulinarisk delikatess igår! Det blev kyckling, vårrullar, ris och jordnötssås. Pefekt avslut på min helg!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0