I'm falling in love in your favourite song

idag sov jag till 12 (!!) (förutom att elina väckte mig vid 9, men det var bara trevligt att prata med henne) men ja jag vet, det är helt sjukt men oj så skönt det var! har nu ett tag haft svårt med sömnen, vaknat flera gånger/natt och vaknat jättetidigt och haft svårt för att somna om men nu är den tillbaks and I like it!

idag är det dags för jobb igen så jag laddar upp här med ett avsnitt av B&T-show och så ska jag ge lägenheten en omgång med dammsugaren då det verkligen behövs. ska städa ut den ordentligt innan vi åker så man kommer hem till en ren lägenhet för det är så mycket skönare. sen ska jag även lämna in mina skor hos skomakaren som jag egentligen skulle gjort igår men när jag kom dit hade han redan stängt (stängde vid 15) så himla typiskt verkligen. måste verkligen lämna in de skorna då jag vill ha med mig de på resan. har förresten packar ner de kläder jag vill ha till resan så endel ska tvättas så allt är rent. köpte förresten 3 till bikiniunderdelar på stadium och en överdel. I ♥ REA!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0