truth care, truth brings

idag tog jag upp ett stort personligt problem på jobbet och får gapskratt till svar. måste man veta hur man byter dammsugspåsar eller? jag har vänt och vridit på dammsugaren men det går bara inte. tror inte jag ärvde mammas tekniska och smarta gener iaf.

och idag hände det en rolig grej på jobbet. sannolikheten att få ett samtal från någon man känner är ju inte särskilt stor men idag hände det. knappade in numret i programmet och såg mikael sommar komma upp! WHAT!? tänkte jag så var tvungen att dubbelkolla att han faktiskt var den mikael från jämjö. och visst var det han! han var ganska chockad när han förstod att det var mig han faktiskt pratade med. men pratade om hans abg. och bytte även till ett som passar honom mycket bättre :)

abropå ingenting så har telenors kundtjänst utsetts till sveriges bästa kundtjänst för tredje året i rad. jag tar inte åt mig någon ära men något vi tog åt oss var tårtan som det bjöds på. fin gest som vi absolut uppskattade till fullo!

sa hejdå till manisha som jag inte ser innan jag åker! har lovat henne & vikariepoolen ett vykort så det får jag se till att skicka ett! bara det kommer fram ;o är lite orolig över det!

godnatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0