the sounds of silence

usch jag har ingen lust att ens sätta min fot utanför dörren idag. gråmulet, tråkigt väder och så blåser det som sjuttom också! så för att tagga till inför jobbet ska jag ta ett långt bad eftersom det var riktigt längesen nu och sätta på min 'jag blir glad av' skiva så ska nog allt bli bättre! :)

för vem älskar inte att tillbringa sina fredagskvällar inne på telenor? precis, alla! men enligt schemat ser vi ut att bli ett bra gäng som kommer hänga där samtidigt så jag ska absolut inte klaga då jag vet att även denna kväll kommer att bjuda på en massa skratt, frustration över frågor man inte kan svara på och knepiga fakturafall. men vi löser det, precis som allt annat - tillsammans! det finns många glädjeämnen i livet och jag är glad att jag tycker om att gå till jobbet, att jag trivs med mina arbetskamrater och inte är rädd för att fråga om något jag inte kan.


blir knappt bättre än så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0