something inside this heart has died

jag åker tillbaka till marmaris för att det är hemkärt och jag är trött på folks åsikter. låt mig åka vart jag vill utan att jag måste få höra en massa negativa tankar som ni delar med er. jag vill med varje nerv i kroppen sitta på planet redan och veta precis vad som väntar. dagarna kan inte gå ännu långsammare än vad de gör just nu. och jag vet att hade man åkt någon annanstans så hade folk varit mer positiva men detta är vårt val och vi är så otroligt nöjda med det. nu är hotellet med bokat så vi har någonstans att bo när vi kommer ner till värmen. nära city, nära office, nära stranden, all inclusive och allt detta för bara 10 € per natt! som hittat verkligen. och så har vi hittat ett lovande hotell i Istanbul med där vi sover för 25 € natten och då hämtar de dessutom upp oss från flygplatsen, I'm happy!

något annat som saknats den senaste tiden är siri & olivia som äntligen är hemma från sitt äventyr. det har märkts att ni varit borta så nu får vi ta vara på tiden tills vi åker och köra en riktig utgång á la oss! ser verkligen fram emot att se alla bilder och höra alla historior om allt ni varit med om, kan inte ens tänka mig vad som hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0