putt

vi blev lite förvånade när vi kom till jobbet idag & såg att det inte fanns plats till oss på VÅRA platser. putta och besvikna fick vi sätta oss en bit bort. det är inte så bara för att vi ville sitta på några speciella platser men eftersom att vi har blivit omplacerade hur många gånger som helst är det klart att man blir trött på det! men enligt en kollega skulle de bara sitta där veckan ut så får hålla ut då jag bara jobbar imorn med.. ;)

men vi hittade annat som piggade upp oss. sabina & jag pratade om den där festen som vi måste ta tag på. sa att vi kan sitta på min innergård så när jag kommer tillbaka är det fest som gäller. eller en riktig fylla för att citera sabina. alla är verkligen så gulliga och hur glad blir man inte av att de önskar att man ska ha en bra resa? ska sola åt er, oroa er inte & manisha - ska göra allt för att få iväg ett vykort! :)

nu ska jag fortsätta att titta på christine
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0