mama, I'm home

jag är hemma & tom på ord. jag lovar att ni ska få veta allting men just nu orkar jag inte, för jag ville verkligen inte hem än. fattade inte att jag faktiskt skulle åka hem förrän jag kramade esen hejdå för det var då jag insåg det. veckan i solen var slut och två dagar senare ska verkligen ta fart igen.

jag saknar allt så idag tänker jag inte kolla bilder, videor eller annat som påminner mig utan faktiskt vila ut efter en lång hemresa och umgås med min familj =) imorn är det jobb igen och jag ser fram emot det, hur kan jag inte göra det då jag har så underbara arbetskamrater?

ha tålamod, ni ska se vad jag fått uppleva med egna ögon
en trött, förvirrad, ledsen men ack så glad nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0