lifted

är hemma från jobbet! skönt att vara tillbaka - på ett sätt! jobbigt på ett annat. något tråkigt som har hänt är att 4 personer till har försvunnit från vårt team och det är 3 bra personer som jag vet är borta (shayan visste inte vilken den 4:e var) men så himla kul för er verkligen! hade jag inte varit i turkiet när micke ringde så hade jag nappat, men man kan inte alltid ha flyt i livet.

imorn är det dags för jobb igen! heldag så det uppskattas :) efter det är det konsert med carolina liar och utgång med flinis! det rycker i vår nerv så det får vi fixa. dessutom har vi båda över 2 liter sprit med oss från turkiet. inte helt fel, inte helt fel!

något annat roligt som händer är att jag åker till sthlm nästa helg för att hälsa på grazyna patricia & SJÄLVKLART BORG! om allt går som vi vill så hänger även nanna med och det finns plats i bilen för två till. it's gonna be awesome, I can feel it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0