inte alla hästar hemma här inte

gick upp imorse med vetskapen att jag skulle jobba 9-17.30. kom till jobbet och var helt själv i mitt team. tänkte lite lågt för mig själv att de nog bara var sena. likadant vid kvart över och halv. vid kvart i kunde jag inte hålla mig utan kollade mitt schema samtidigt som jag hade en dryg kund på tråden. schemat visade inget den 26:e, däremot den 27:e. så när jag lagt på tio i packade jag snyggt ihop mina saker och gick ut från telenor med svansen mellan benen.

det är alltså IMORGON det är dags för mig att tjänstgöra. verkar som om vi blir ett bra gäng så det är kul! efter jobbet kommer elina och spenderar natten med mig, man vande ju sig efter 10 dagar :) på morgonen ska vi möta upp siri innan det är dags för ett kvällspass på jobbet. efter jobbet är det sliver som gäller. hänger på olivia & siri och även elina är på. toppen, för det rycker ju som sagt i nerven eller vad säger du elina?

åkte efter jobbet förresten till johanna för att fira emil.
god kycklinggryta & fryst cheesecake är inget man tackar nej till :)

det var allt för mig
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0