ingen väg kan vara lika svår som lång

Hej!

det har varit en kort dag som har känts otroligt lång. hade en skön sovmorgon och innan jag åkte för att vara på utbildning på jobbet pysslade jag med lite viktiga grejer här hemma. väl på jobbet var det vårkampanjen vi skulle lära oss om så i 1½ timme fick vi veta vad som gällde på privata sidan och sista halvtimmen kom det en annan snubbe & berättade om företagssidan. men han var helt luddig och lärde oss ingenting :o lyckat! efteråt blev det iaf en lång pratstund med brudarna, great success!

imorn har jag ett ärende på stan och sen fick jag josses arbetspass vilket jag inte tackade nej till! =)

har nog inte så mycket mer att dela med mig av. är slut i huvudet & vill inget annat än att lägga mig och sova. blir nämligen att gå upp tidigt imorn, men har lite att göra och dessutom ska nog elina och jag ringas. det är alltid bra att prata med henne då man får ett bra perspektiv på allt!



jaja, godnatt sålänge
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0