I just thought I could wait for just one more day

varit på jobbet hela dagen och alla verkade vara övertrötta för vi skrattade för minsta lilla. sjukt skoj! josse behövde klyva sig på sommaren så andreas föreslog att hon skulle vara ett tvillingkort. telenorhumor, kort & gott! och så härmade även andreas en säl! fick lite konstiga blickar av oss alla - "men dom låter så?" manisha är dessutom jättefarlig när hon placerar en stor påse med svenska hårda karameller för oss alla att ta, gottegrisar är vi allihopa.

försökte byta bort min midsommardag och den 11:e juni då jag ska fira galärens student. om midsommardagen skulle personen höra av sig och den 11:e trodde jag allt var klappat och klart men visade sig att jag tagit ett pass istället den 5:e då jag är i sthlm. åh jag är så förvirrad, men idag var jag åtminstone på jobbet på rätt dag och rätt tid, alltid något :)

PS. flyg för 1200, det kliar i fingrarna

nu ska jag snart bege mig mot tåget för en myskväll med elina
på återseende, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0