hey, soul sister

sol och regn, sol och regn, sol och regn. den svenska sommaren har verkligen välkomnat oss hem och det känns som om detta vädret kommer att hålla på så hela sommaren! men vad gör det när jag vet vad jag ska göra hela sommaren? känner sån panik att vara uppbunden, att veta varje vecka vad jag ska göra. har aldrig tidigare haft det så men det kommer gå bra, jag intalar mig det. bra arbetskamrater har jag och mina vänner kommer ju jobba de med :)

verkligheten är aningens bitter! och inte blir man direkt gladare av att det läggs upp roliga klipp på facebook från mega diana! livet är så annorlunda så fort man kommer utanför mellanmjölklandets gränser. folk lever för att leva, och oroar inte sig för morgondagen på samma sätt som vi gör. de har en butik att sköta - trots det festar de med oss till klockan är 6 och vid 9 öppnar de. jag däremot räknade timmarna jag möjligtvis kunde få sova för att inte missa halva dagen, but hey that's me! jag blir lite ledsen i ögat när jag inser att det är ett bra tag innan jag kan vandra på barstreet igen (om jag någonsin gör det igen) där alla suveräna klubbar håller till. skumparty, eldpålar, dansande transvestiter, tequila för 20kr och massa skratt!

men självklart har jag saker att se fram emot. många fina kvällar dansandes i mina fransskor tillsammans med det bästa jag har. missförstå mig inte när jag säger att jag vill tillbaka, det hade vem som helst velat. men ingenting betyder så mycket för mig som min familj och vänner och jag hade absolut inte klarat mig utan er! jag blev så glad av att träffa familjen när jag kom hem, twister blev helt tokig, prata med alla fina vänner som man knappt haft kontakt med på 10 dagar! (ni skulle varit med, ni hade förstått vad jag pratade om då) & träffa arbetskamraterna. så jag tror absolut att det kommer bli en suverän sommar!

later, dags att sova
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0