funkytown

det blev en annorlunda valborg - på jobbet men det var sjukt chill. eftersom att ingen troligtvis sitter och går igenom sina fakturor vid detta tillfället så var det lugnt och vi satt mest och pratade med varann och kollade olika internetsidor. vann även vadet jag hade med shayan! han sa att han inte skulle få 5 samtal efter 8! gissa vem som dansade segerdansen (nästan) vid 21:57 när hans 5:e samtal kom? så nu är han skyldig mig ett sälj, får se hur noga vi kommer vara med det där! :)

när jag jobbat färdigt mötte jag upp elina och vi satt här och drack lite innan vi gick till nivå. som vanligt - inget att hänga i granen längre då alla verkar vallfärda till harry's men först kom svante & ante och sen även mård, filip och erik! så det var kul att se dem igen =) får se om vi hinner se svante igen innan han rycker in nästa söndag. annars så kommer ju även han hem om helgerna så det ska inte hända något.

nu blir det att hoppa in i duschen och sen invänta elina! får se vad vi ska göra ikv. kanske besöker mårds place där killarna håller till ikv. synd att planera något ju! imorn är det dags för jobb igen och så även på måndag. sen går jag på 'helg' fram tills på fredag :D

vet inte om esen driver med oss eller om han faktiskt inte listat ut att vi kommer. blir lite fundersam men hoppas verkligen han inte vet något. han har lovat att fixa en sån melondrink till oss när vi kommer 'nästa' år som man hela tiden får svara när de frågar om vi kommer iår. och jag har lovat honom päroncider som han tycker så mycket om. 13 dagar kvar och vi längtar så vi spricker nu. pratade om det igår och ville helst åka redan nu men den som väntar på något gott (!) väntar aldrig för länge.


melondrinken

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0