det gör ont för varje hjärtslag

jag gör mitt bästa och ändå räcker det inte. blir trött, så trött. att snubbla på målsnöret står mig i halsen nu. men jag ger inte upp, absolut inte även om det hade varit det lättaste att göra just nu.

istället för att deppa ihop så har jag mutat mig själv med ett par hörlurar som kommer bli så arnvändbara på semestern! dessutom är det massa bra saker som ligger framför mig så det är ganska svårt att inte vara glad trots allt. har jobb mån-ons och på onsdagskvällen är det dags för en utgång med fina tjejer ♥ på torsdag är det packning (har redan valt kläder och allt är tvättat, bara att det måste ner i väskan med) och sen tycker jag att det hade varit trevligt med lite bio på kvällen! får se vad de andra tycker om min idé!

på fredagsmorgonen tar vi tåget mot kastrup och vårt äventyr, iiih!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Onsdag kommer bli awesome!!! =D <3

2010-05-10 @ 21:26:03
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0