broken heels

sätter ner foten. är trött på att folk behandlar en orättvist vilket hände senast igår, vilket är så himla tråkigt. synd att endel inte fick en bra uppfostran. men jag vet att jag inte har gjort något fel men ändå gnager det inom mig för vi hade roligt när vi väl träffades. visst, väldigt skum person men han hade absolut sina stunder han med precis som alla andra. blir det så att vi åker tillbaka är jag ganska säker att han kommer vara kall mot mig. jag har inte gjort mig förtjänt av att bli ignorerad så får se om han blir lika tuff i verkligheten som bakom datorskärmen.

det finns många energisugare. de bara tar och tar. jag krusar inte för någon, har blivit gammal nog att förstå att det aldrig hjälper ändå. det finns människor som gärna umgås med mig och jag med dem och det är dem jag ska tillvara på! har världens bästa vänner & så sjukt bra arbetskamrater, den finaste familjen i världen och så den sötaste hunden. jag är glad!

nu blir det att städa undan röran här och tagga inför jobb & utgång
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0