älskling ljug, gör vad du kan

det känns som 1000 nålar, jag går på krossat glas

jag mår bra och är stark. allt är precis som jag vill ha det och jag lever livet. tar dagen som det kommer. har underbara vänner och världens bästa familj. och att jag dessutom trivs med mina arbetskamrater är ju ett stort + i kanten. de är verkligen hur kloka och bra som helst och jag är glad att det är just dem jag jobbar med. I'm happy, what more do I need to say?

igår blev det en vända på stan med elina! köpte mig två bikinitrosor som är lätta att matcha med de övriga överdelarna jag redan har. sen stillade vi hungern med en god lunch på wayne's. konstaterade att vi inte varit där sen vi var där med olivia & siri vilket är fasligt längesen. vilken tur att ni snart är tillbaka och kan tillbringa många timmar med oss där. eller ja inte bara där, vi har massa att ta igen ju. men tiden har verkligen sprungit iväg, trodde att 6 veckor skulle gå jättelångsamt men på lördag är ni redan tillbaka och då vill jag se massor med bilder för tusan vilket äventyr ni har varit med om! och någon annan pärla som kommer hem är joss som kommer på fredag. detta kommer bli en bra helg, det känner jag på mig. ♥

på jobbet var det en liten överraskning som väntade på mig när jag kom. men om den var så bra, det går att diskutera. det var iaf jenny som var på besök (från uniflex) och hon skulle kvalitétssäkra mig. (att jag kan hitta informationen jag behöver, är trevlig mot kunden och att jag löser deras problem) så hon satt med mig i 1½ och endast lyssnade. var sjukt nervös då detta momentet är det jag har fruktat mest. och det värsta av allt var att man inte fick veta direkt om man blev godkänd utan nu ska hon gå igenom detta med b.la. vår teamledare Micke. men jag tror på mig själv och jag gjorde så gott jag kunde så tror inte jag behöver vara så orolig =)

efter jobbet åkte jag till skogen och här är jag kvar. har lite att göra och har hållt på med att nästan hela dagen. får fortsätta imorn innan jag ska in på jobbet för en utbildning om vårkampanjen som är 2 timmar lång. nästan alla goa människor skrev upp sig på samma tid så det blir så brao så!

förresten så är det bara 9 dagar kvar! kan t.om räkna dagarna på två händer vilket är helt underbart! om 9 dagar är jag och elina förvirrade i 14-miljonersstaden Istanbul och om 11 dagar är vi i kära marmaris och överraskar alla! ååååh, ge mig det nu. har lovat elina att iår är det vattenlandet som gäller. även pamukkale såklart & så får vi se om vi kommer iväg på en 1-dagarstur till rhodos då båten bara tar någon timme ifrån marmaris. såklart tar vi en dag på mega diana med, annars är inte semestern komplett. & detta året bara måste esen med, han har lovat det de två andra åren med så nu gäller det.

nej nu ska jag ta tag i mitt igen
later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0