a real friend



det meddelandet fick jag igår när jag loggade in och gjorde min dag totalt! (siris och olivias bild med, haha!) det är mycket ni inte vet om ali men ni kan lita på mig när jag säger att han är en av de roligaste människorna jag känner. en ärlig människa, det känner man rakt igenom! han kunde helt utan anledning bara säga: ni är mina riktiga vänner och jag åkte inte med på båtturen idag för att kunna umgås med er. en kväll pratade vi om hans kläder och jag frågade om han inte använde jeans någon gång. inte så ofta svarade han men att han hade hur många som helst. sen frågade han om vi ville att han skulle åka och byta om för att se hur han såg ut i jeans? självklart ville vi det. så 30 min senare kommer en stilig ali med fina jeans och lila skjorta och gud så stolt han var när han snurrade runt och visade upp sig. jag saknar honom men han bjöd oss till istanbul i höst där de har ett stort hus, än vet jag inte vad som händer i höst men ingenting är omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0