a hug always makes things a little better

igår var en lugn kväll. elina kom och vi åkte och pantade burkar. vi kom upp i nästan 100kr och det mesta var burkar så ni kan ju tänka er hur länge vi stod där och pantade. när vi gjort det åkte vi till mcdonald's och spenderade våra pengar. så lyckade vi är :) när vi kom till lägenheten kollade vi på tv ett tag innan elina blev så trött att hon körde hem ;p

idag var det jobb mellan 9-15.30. tog 1½ timme från marina som inte mådde så bra på slutet och arbetstid på söndagar tackar man ju inte direkt nej till :) efter jobbet åkte jag till skogen där jag är nu. imorn ska jag möta upp elina i stan innan jag drar till jobbet sista gången innan fredag. skönt med lite lediga dagar, särskilt när jag har lite att göra. och som det ser ut som nu så kommer joss de 7:e och siri & olivia den 8:e. I'M HAPPY!


jag och min kanin rasmus, som enligt mamma 'försvann'

godnatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0