I really miss that smile of yours

Hej!

orkade inte visa några livstecken efter att jag kom hem från grillningen igår. helt slut i huvudet & trött men nöjd var jag med kvällen. hela 5 var vi igår men det var ingen som deppade ihop utan vi hade sjukt trevligt trots slöa grillar, fiskmåsar och småbarn =) runt halv 11 begav vi oss hem, så vi skulle orka jobba idag och för att carlos skulle hinna se de 5 sista minutrarna i fotbollen.

och arbetsdagen har gått relativt fort. slutar nu så det är skönt, ska bara hem en snabbis innan jag far ut till nanna för äventyr. hon hänger ju tyvärr inte med till malmö så får se till att träffa henne lite innan!

vi planerade även resan litegranna nu! tar tåget för 50 kr/person & dessutom ska vi bo hos olivias mormor så för att visa vår tacksamhet får vi ge henne någon extra fin blomma :) kommer bli sjukt skönt att få sån kvalitétstid med brudarna och jag är så tacksam att det har varit mycket sånt den senaste tiden. underbart ♥

nu är det dags att dra sig
later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0