will you catch me if I fall?

Tror att texter, poesi och andras ord skulle kunna beskriva mig bättre än vad jag själv kan idag. Är lika förvirrad som vanligt men varför skulle ni vara förvånade? Börjar ju tyvärr vara vardagsmat! Idag skulle jag kunna vara lika duktig som alla andra - och börja skolan. Var faktiskt ganska pepp där ett tag när jag såg att man fortfarande kunde söka till fysisk planering så jag mailade den ansvariga på BTH. Visade sig att man kunde söka - men skulle hamna på en väntelista. Men hallå, varför inte bara stänga tiden för ansökning istället?!

Istället fortsätter mitt liv som det var i våras och jag ska faktiskt inte klaga ändå. Visst, jag är fortfarande ganska putt över deras beslut men de verkade ju ha sina anledningar ändå. Jag har iaf kommit underfund med att jag kommer ha så mycket tid att göra saker jag älskar, kunna träffa de jag älskar och utveckla mig själv. Att jag sen är 19 år och inte riktigt vet vad jag vill göra med livet kanske inte är det största problemet just nu? Jag ska passa på att njuta av sovmorgnar, kvalitétstid med Chaplin och såklart åka Svearike-runt för att träffa alla glada själar som vill träffa mig. I höst är det tänkt att jag ska till Jönköping, Habo närmare bestämt, för en lååååång dejt med min pärla Joss! Det är verkligen så välbehövt och är just nu prio 1! Därefter blir det både Stockholm och Malmö där det finns några vilsna själar som längtar efter mig ;p

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker

Kommentarer
Postat av: olivia =)

komsikomsi! <3

2010-08-30 @ 13:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0