when it knocks you down

Idag vaknade vi i lagom tid efter att ha varit hemma runt halv 3-3 inatt, eller ja det var nog Elina vaknade och så kan ni lista ut resten. Satte på en film medans vi slövilade lite innan vi drog till tre G för frukost/lunch och så efterrätt (för en gångs skull) Den bakade potatisen satt bra i kistan och glassen var pricken över i:et.

När vi var färdiga så tog Elina bussen till Listerby där hon skulle bli hämtad och jag åkte hem till mig - till Ledja and there is no place like home. Det var bara jag och Twist i några timmar så passade på att chilla på soffan och gosa med min fina hund, alla borde ha någon som honom :) Sen när päronen kom hem började mamma och jag kolla på SATH 2 medans Niclas gjorde i ordning god mat (blev över så kommer ha en god matlåda till jobbet imorn). Efter maten kom Kauppis och fikade med oss. En helt klart härlig söndag måste jag säga.

Dessutom har jag blivit med säng. Mamma och Niclas var på en auktion (med bara nya grejer) och såg en som de tyckte skulle passa lägenheten och jag fick bilderna skickade till mig. Jättefin och så är den större än den jag har nu, perfekt! Vann även min auktion på tradera igår på en alldeles ny ridhjälm och idag skickade jag över pengarna till ägaren så om några dagar får jag hämta ut den på Hemköp. Visst, jag kanske inte tjänar storkovan på att beställa den på det viset men det är smidigt och man får den nästan till dörren utan några bekymmer =)


4 dagar på Öland med underbart sällskap får gärna göras om hörrni!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0