when I feel like this, nothing else seems to matter

Har nästan precis landat i soffan efter att ha varit igång hela dagen. Jobbade fram till 16.3o och därefter bar det av mot Kuggeboda för att ta ut mitt batteri på en runda. Han mötte mig i grinden och jag pysslade om honom, sadlade och allt det där och red ut för att möta Elina som varit på en runda med Pondus. Visade sig att hon kommit väldigt långt så blev inte så lång bit för mig. Red honom istället i paddocken medans Elina gjorde iordning Disco innan vi red mot Fällö och paddocken där.

Ibland tramsade han så mycket så man trodde att han bott under en sten. Det var ett nytt ställe för honom och det visade han mycket väl då det stod spöken i varje hörn.. så nästa gång får det bli att ha några sporrar så han lyssnar bättre på skänklarna. Annars tycker jag att han gick bra, gjorde lite framsteg. Hoppade även över några bommar som Ingela lagt ut, vilket var farligt i början men sen gick det så bra så!

Så nu är jag helt slut då jag var tvungen att laga mat direkt när jag kommit hem samtidigt som jag duschade. Detta gjorde att jag brände löken som jag hade på spisen, så fick bli köttfärssås utan lök som funkade det med. Är nämligen tvungen att ha med mig mat imorn då jag inte hinner köpa något innan jag börjar. Erbjöd mig att jobba övertid så ska infinna mig på jobbet 2½ timme innan jag börjar för att jobba med det administrativa - som vi ligger efter med något fruktansvärt. Detta kommer bli en lång dag, har jag tur får jag avsluta den på nivå med Jannie över en fanta eller nåt så man orkar nästa arbetsdag igen sen.


Bjuder på denna då den visar hur sjukt bra min och Nannas 'sweet miss blue' dans är!


dags att runda av, det är ju en dag imorn med
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0