V.I.F

Igår blev döden påtaglig. Jag förlorade min låtsas-morfar i söndags och i torsdags fick jag veta det av mamma. Man kan veta att en person har varit dålig länge och kanske inte har så lång tid kvar, men ändå är allt så.. känner man sig helt tom. Jag såg honom sist i början på sommaren och jag är oerhört glad att jag följde med mamma dit. Han har längt haft dåligt minne och haft svårt för att känna igen personer och just därför kändes det extra bra att han kom ihåg mig.

Detta sänns såklart jättetrist och tar ett tag att komma över. Människor kommer och går och det värsta är att förlora människor som verkligen betyder något för en. Jag kommer tänka på dig Bengt. Du och Birgit var  så bra människor som brydde dig om mig och Mamma när vi inte hade så många här och sen dess har ni alltid funnits med i våra liv. Ditt tog slut nu och på fredag ska du gå mot din sista vila. Det kommer bli en tuff dag men jag ska göra mitt bästa för att finnas där för Birgit, för det är nu hon behöver oss som mest ♥

Vila i frid
Du kommer för alltid vara min andra morfar, det kan ingen ta ifrån mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0