you can hang with me

Idag har jag klämt det sista ur den sista sommaren känns det som! Jobbad mellan 8-13 (mucho skönt!) och därefter åkte  jag till Kuggeboda. När jag kom fram så märkte jag att Chaplin tappat en sko, men gav det en chans ändå då jag ändå var på plats. Tog en skrittrunda på några kilometer och märkte ingen direkt skillnad även om det aldrig är bra att rida om de är vana att ha skor på alla fyra. Fick iallafall numret till en hovslagare av Johanna och får se om jag kan be honom komma nu i veckan, ska bara höra med Chaplins ägare först vad hon tycker. Fick även ett tips av Johanna angående att Chaplin börjar bocka såfort vi kommer ut på ängen och han har fritt framför sig. I och med att han är så hög och lång får han ont i ryggen av att galoppera då han är så otränad. Så får bli skritt & trav för oss ett tag framöver så vi stärker hans rygg, och därefter kan vi dundra fram tillsammans på ängarna i härlig galopp. Nu har vi ett mål iaf - tillsammans!

För tillfället slappnar jag av lite hemma. Har tänkt möta upp Elina på stan senare så får bli en dusch innan dess. Dessutom måste jag på allvar ta hand om kaoset som just nu infinner sig i min garderob. Eftersom jag inte riktigt hade tid till att städa innan festen i fredags gjorde jag det välkända misstaget att lägga alla kläder som låg i stolen i garderoben och där ligger de än, fett jobbigt! Annars försöker jag pyssla med mitt schema samtidigt som jag försöker få tag på Joss. Planen är nämligen att faktiskt planera in en resa till henne, behöver bara veta NÄR jag kan komma :D


I love yo

Nej, men dags att ta tag i livet även om att ligga i soffan kan vara så mycket skönare ibland
Nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ska bli så kul!!! :D

2010-08-31 @ 19:52:57
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0