if only your bed could cry

Kom hem för ett tag sen, till en lägenhet som är lika rörig som mina tankar just nu. Kanske är det så att ens hem speglar ens personlighet, vad vet jag? Jag vet iaf att jag faktiskt njuter lite av att än så länge sitta på vikariepoolen. Jag har tid att göra saker som betyder något för mig. Jag kan göra saker som att åka till Johanna & c/o helt spontant och slippa stressa tillbaka, jag kan ge mer tid till mitt lilla odjur som behöver det mer än nånsin, jag kan ta sovmorgon och vara vaken sent om jag vill, jag kan ta en långtrip till mitt hjärta i Habo och massa annat. Istället för att sura ska jag uppskatta. Livet på en pinne ska inte vara lätt, särskilt för en förvirrad person som mig, men fytusan vad livet kan vara fint. Jag lever & jag mår bra, inte alla har den turen.

Nu ska jag göra lite vettigare saker, berättar mer om det sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0