what if the sky falls down?

Innan försökte jag och det kändes som om jag kunde leva med det, jag var ju åtminstone inte ensam. Men det går inte nu för allt är så jäkla örättvist. Inget jag vill skriva ut här då informationen kan hamna i fel händer. Är bara så jäkla besviken över situationen men jag vet att det inte finns mycket att göra för tillfället. Jag biter i det sura äpplet och ska försöka göra det bästa av saken.

Det finns alternativ, gäller bara att se dem. Jag ska göra så gott jag kan, även om livet just nu verkar vara en berg-och dalbana! Finns alternativ och skulle jag nånsin ha tråkigt har jag ju alltid Chaplin att lägga min tid på.

Usch, jag orkar inte mer nu.
Skriver kanske mer sen, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0