I swear, the world is unprepered

Ja, jag är sämst på det här med att blogga.. iaf när jag har ont om tid vilket jag har haft denna helgen. Har varit den ena grejen efter den andra - och visst blir man lite sliten men det är värt det tusen gånger om. För denna helgen & nästa flyr folket Karlskrona - IGEN. Det gör ont och jag kommer bli förvånad när ingen kommer att vara hemma och redo för äventyr nästnästa helg. Det kommer bli tomt och jäkligt men jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv och ta hand om det som är viktigt för mig. Därför blir det många roadtrips i höst till Sveriges alla hörn och vänner =)

Men för tillfället gör jag något annat som också värmer mig om hjärtat = letar resor! Har bestämt mig för att åka när min sommar-heltid slutar på fredag. Det som lockar just nu är Antalya där planet avgår nästa söndag från smidiga Ronneby. Det enda som saknas just nu är en resekompis så försöker pusha Carro. Dock vet jag att det kommer bli jobbigt att vara 4 timmar ifrån Marmaris och inte träffa Esen & c/o. Det är enda nackdelen med att åka till en annan stad. Men Marmaris är ändå Marmaris ;)

Men nu ska jag fortsätta att slappa på min lediga dag, och det får även ni göra. Senare kommer det väl upp ett inlägg med vad jag har gjort i helgen. Tills dess, på återséende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0