all I have is you



Här ser ni Chaplin, en kuse med mycket glöd i och ett laddat batteri då han inte gått något i sommar. Detta resulterade i lite blåsor mellan fingrarna men jag ska inskaffa bättre tillbehör till mig själv så ska det inte vara några problem alls. Idag blev det paddocken för vår del, nästa gång är det väl tänkt att det blir en ridtur ut i det fria med elina :) Kan ju faktiskt inte bli mer än underbart faktiskt!

Efter besöket i Kuggeboda tog jag en rundtur till Agdatorp innan jag drog hem. Där bjöds det på altanhäng och god sallad och runt 4 drog jag till stan där mamma och Kinga tog med mig ut en runda på stan. Mycket nödvändiga saker inhandlades, även ett Tomas Sabo armband, ett precis likadant som jag förra året tappade bara några dagar efter studenten :(

Har varit otroligt skönt att ha 'helg' nu dessa 2 dagar. Imorn är det tillbaks till jobbet igen på en riktigt sunkig tid, 10.30-19.00 vilket ställer till det för att hinna rida imorn. Får bli att pyssla i lägenheten som alldeles strax är färdig. Soffan är nu på plats och två väggar kvar att målas. Lite lister och sen ta-da!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0