my pina colada boy

"Today it hit me - I'm never gonna see you again. At first I was okay with it, but then I started thinking about it and looking at pictures of us, and I realized that I have no idea how I'm gonna get by without you."

Efter en mysig kväll i kuggeboda med Elina var det jobbigt att gå till jobbet, och väl på jobbet gick tiden JÄTTESAKTA! fick tråkiga nyheter av Caroline, de vet fortfarande inte vad som händer med oss efter att sommarschemat slutar gälla. Att jobba mellan 17-22 vet jag är inget för mig, jag kommer gå loco. Jag är alldeles för rastlös som person, kan inte riktigt sysselsätta mig så länge om dagarna. Visst nu har jag ju Chaplin, och med detta kommer jag att få all världens tid över till honom.

Men när alla andra tar tag i sina liv, flyttar och donar. Jobbar heltid eller har ambitioner sitter jag är, igen, och har panik. Jag hade verkligen behövt den där heltiden. Något som binder mig då jag inget hellre vill än att åka härifrån. Kollar bartender- och reseledarutbildningar, resor och jobb utomlands - vad som helst! Men vet att det bara är tillfälligt då jag blev sugen på allt när Marina berättade vad hon kanske ska göra. Men i och för sig är jag inte svårövertalad eller så någonstans, så att få med mig på saker är ganska lätt!

Detta inlägg har tagit mig typ 3 timmar att skriva. Har hunnit vila, skriva upp en arg lapp på tvättstugedörren (då en människa gjorde mig bitter genom att ta min tvätt-tid), prata i telefon med både mamma och Elina och sen faktiskt tvätta. Fick dock bara 2 timmar så blev lite stressigt där ett tag och när jag kom ner för att hämta alla kläder var det helt mörkt då allt stängs av vid 22, lyckat!

Nu ska jag iaf försöka plocka undan lite här inne då det blir lidande när jag inte är hemma så mycket! Har lite disk som ska diskas och så ska alla kläder läggas in. Om det nu ska bli något här innan på fredag är det dags att sätta igång på riktigt. Stolar och bord måste bort och tavlor och dylikt ska pryda väggarna. Även min fina klocka måste upp, ska bara hitta ett riktigt bra ställe att hänga den på =)

Imorn - jobb och Chaplin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0