en alldeles underbar fredag

Hade en great kväll med Jannie igår även om vi har växt ifrån det där "gå på sailet för att man är cool". Man såg mest äldre och yngre människor men vi orkade inte pallra oss upp till nivå eller liknande utan satte oss istället ner för att kolla på människor, som kan vara lika kul det med. Kom i säng i tid, vilket var skönt!

Pratade även med Joss i telefon, så efterlängtat verkligen. Min pärla det och det är så kul att båda har så mycket att berätta. Du ska veta att det var inte lätt när du flyttade, men man får helt enkelt göra det bästa av saken :D och sålänge vi gör det bästa av saken kommer vi att ha varandra. Du är en av de bästa människor jag vet, ha alltid med dig det för något sådant kan liva upp en regnig dag som denna.

Dessutom sitter jag på jobbet och är alldeles blödig, så töntigt jag vet. Men på något sätt lyckades jag lista ut (innan hon gick ut med det) att Kajsa kom hem igår. Ett helt år och lite till har gått och snart får man se henne igen vilket är helt sjukt! Om jag (och alla andra) har tur så kommer hon ikväll till Linda, då hon kryssat i att hon kanske kommer. Du måste, Kajs!

Nu är det bara 2 timmar kvar på jobbet och sen börjar min efterlängtade helg! 20-årsfirande för Linda ikväll och så en överraskning imorn + massa annat smått och gott :) Har verkligen sett fram emot detta. Men nu ska jag ta en kaffe och fortsätta njuta av min rast. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0