Upplev mer med Shayan

Hej!

Back at work, har rast för tillfället vilket är skönt då jag är jättetrött!

Igår bar det av till Kuggeboda efter jobbet där jag tog en lång ridtur med Chaplin. Oerhört stirrig emellanåt och blev livrädd när han såg en pool. Tur man satt kvar. Red en runda i skogen, var meningen att vi skulle komma ut vid paddocken vid Fällö men vi kom tillbaka på samma ställe som vi gick in på, snacka om att jag blev snopen!

Efteråt hängde jag med Elina i stallet innan vi drog hem till henne och kollade på tv och lagade avancerad mat! (läs: stekt falukorv på rostade mackor med tillbehör) Somnade gott på soffan och fick stressa på morgonen för att hinna handla innan jobbet, and I made it!

Idag blir det att åka hem till Ledja efter jobbet och kela med Twist och umgås mamma och Niclas :)

Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0