today is a good day

Detta är en bra dag! Går bra pao jobbet och blev riktigt överraskad! Plötsligt när jag vänder huvudet och ser Kajsa - EFTER ETT HELT ÅR (och lite till!) Hur underbart liksom?! Det var en riktigt bra händelse!

Och det hände en till bra:ig sak idag! Som jag skrev innan om mig och mina stövlar - det skulle bli vi om ödet ville det. Har alltså gått och suktat efter den sen förra hösten men tyckte inte riktigt att de var värda 1500 spänn. Nu idag var mamma inne i affären som har 70% på allt och de blev mina! Ibland ska man vara klok och vänta ett tag, även om det lätt börjar klia i fingrarna.

Dessutom är det ridning som står på schemat efter jobbet vilket gör att jag avslutar en bra dag på ett bra sätt. Såna här dagar borde man definitivt ha fler av. Underbara arbetskollegor, Fina vänner och en hobby man trivs med.

nats

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SÅ kul att se dig igen! Och på fredag ses vi hela gänget :D

2010-08-18 @ 20:52:09
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0