sweet weekend

Det är så enkelt att sammanfatta det bra i livet; det är på helgerna man riktigt lever. Mina helger har varit helt underbara den senaste tiden och denna var inte något undantag!

I fredags skålade vi glas på Kajsas altan precis som vi gjorde för ett årsen. Det var fint, att träffa Kajsa igen var fint och att umgås med alla var fint. En fin kväll helt enkelt som innehöll både det ena och det andra. Dans, sång och glädje. Avslutades med en cykeltur till Agdatorp längs E22:an i spöregnet, både jag och Nanna såg ut som två blöta hundar när vi kom fram. Tack Kajsa, och i höst blir det mer sånt när du också ska hänga på Telenor ;)

På morgonen när vi vaknade kollade vi på Smala Sussie till frukosten. Sen bar det av till Kuggeboda och en tjurig Chaplin, han var verkligen inte på humör för att träna i paddocken. Men vi är tjurskallar båda två och jag är inte den första som ger mig. Så blev iaf en halvtimme i paddocken och efter det tog vi en liten runda för att han skulle kunna få ner pulsen lite :)

Efter att ha fixat färdigt i stallet och snackat med Ingela drog jag hem till Ledja. Hade tänkt ta en powernap innan jag drog till Emelies 20-årsfest men det visade sig att den började tidigare än väntat så fick stressa in i duschen och fixa mig. Väl där möts jag av goda, glads skogsgänget som var redo för fest - precis som vanligt :) Det bjöds på mat, sång och trevliga människor! När vi varit där i några timmar dök drinkbordet upp och alla fick fritt blanda det som de var sugna på! Blev några P2 och sen en drink som Johan envisades med att blanda till alla, kan ju säga att han var stolt över den ;p Var en bra kväll, som alltid med dessa kusar och nästa lördag korkas det upp med dem igen & det ser jag fram emot =)

Bilder kommer!
(kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0