spending time on me

Back at work, sitter just nu 'ledig' då det inte ringer på ÅF så kan passa på att blogga lite! Gick upp 45 minuter innan jag började i hopp om att jag skulle slippa stressa men stressa känns som det var det enda jag gjorde. Hann iaf platta håret, sminka mig, fixa frukost, packa inför idag & imorn (men glömde självklart bikini och handduk..) och dessutom var jag på jobbet bara liiiite över hel. Ändå ganska bra jobbat!

Redan när jag vaknade kändes det som att det skulle bli en bra dag! Jag älskar nämligen veta vad jag ska göra och än så länge ser det ljust ut på planerarsidan. Men först ska jag jobba jobba jobba och så umgås med mina kära kollegor innan det är helg!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0