so on

Övertid på jobbet, tog Marinas sista 1½ timme. Goodwill. Efter jobbet blir det att dra till Kuggeboda till Chaplin & Elina :) Vi har ju lite att ta igen då vi inte setts sen förra veckan och det har hänt en hel del grejer. Mitt lilla flin ♥

Annars är det fortfarande aningen deppigt, men livet är orättvist det har man ju hela tiden fått höra. Nu har jag fått känna det själv och det är inget jag tycker om. Livet går vidare och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra. Plugga? Flytta? Söka jobb utomlands? Nöja mig med det jag har för tillfället i hopp om mer? Gå och dö fram till nästa sommar? Satsa på en karriär som dressyrstjärna med Chaplin? Vindsurfare på Australiens kust?

Ja, ni ser ju. Möjligheterna är ju oändliga, dock är jag drabbad av beslutsångest! Jag är ung, jag har hela livet framför mig - varför stressa in i något jag inte är säker på?

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0