so I don't look back cause I'm dying with every step I take

Är egentligen alldeles för trött i för stort behov av sömn för att ens börja blogga ikväll men vi kör på! Måste ju nämna att det var hur trevligt som helst igår när vi firade Siri. Det bjöds på god mat, fina vänner och roliga lekar. Skönt att träffa de flesta igen, underbara människor hela högen. Framåt tolv var det dags för hemfärd för mig och utgång för resten då jag började jobba tidigt idag.

Så idag var jag hyffsat pigg och det som var kul är att vikariepoolen börjar fyllas upp igen! Idag var vi hela 7 st (!!!!) som satt vid våra bord och vet ärligt inte när vi fakiskt var så många. (Är många som satt sig vid en annan avdelning då vi fick ett annat uppdrag i början av sommaren) Så snart kommer det droppa in fler och fler då det är några som haft heltidsjobb på andra ställen i sommar. Dock kommer vi även förlora några vilket är himla trist :( B.la. Shayan och Sara, som är några av de roligaste jag vet för tillfället!

Efter jobbet drog jag till stallet där det blev en ridtur med det laddade batteriet Chaplin! Men idag var det bättre då vi red ut tillsammans med Elina och Pondus. Får se om det blir någon ridning imorn igen eller om vi tar det på lördag då det är risk för att bli tajt om tid imorn.

Imorn är det dags för jobb igen och efter jobbet kanske jag drar till Wienercafeét med några av poolarna och kära Elina för att uppleva Annas ljuva stämma live! Hade varit sjukt mysigt och efter det är det mys i Kuggeboda. Måste ju vara utvilade för festligheterna på lördagen! Om vi blir tillräckligt många bär det av till Rebecca då det är klassfest. Annars har vi ett annat alternativ men jag kan inte skriva ut det här då det ska vara en överraskning och jag vet inte om personen i fråga någonsin är här inne och snokar :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0