måndag

Hemma efter första jobbdagen efter helgen, var väl kanske inte riktigt så kul men bara 4 dagar kvar. Dagen gick inte så långsamt ändå och gjorde ett sälj vilket alltid ger extra klirr i kassan! =) statistiken kom från veckan förr förra veckan då vi började sälja iPhone 4 och den var BRA! great.

Nu efter jobbet ska jag bara slappa och lägga mig i tid så jag är pigg till jobbet och resten av dagen. Efter jobbet blir det en runda till Kuggebodaskogarna till bästavän och pollen' Tänkte ta en runda i paddocken och försöka få honom att gå lite bättre då jag inte riktigt tycker om stilen 'huvudet rätt upp i luften' men ja, alla har ju sin egna stil.

Men nu blir det till att dra ut på en kvällsrunda med Twist som ska vara här tills imornkväll då de lägger om golvet hemma. Alltid trevligt med sällskap, att det dessutom är världens bästa sällskap gör saken ännu bättre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0