"lilla gubben"

Har precis avslutat en lunch med Shayan, Carlos & Tomas och det var lika trevligt som vanligt. Har några minuter kvar på lunchen så passar på att dela med mig av vad jag har gjort sen igår.

Efter jobbet åkte jag ju till Kuggeboda. Blev en kort runda då mörkret la sig snabbare än vi trodde. Både ryttaren och hästen är lättskrämda=ingen bra ekvation. Men tillbaka i stallet hängde vi lite med Ingela & Budda innan vi drog till Elina och blev serverade världens godaste kantarellmackor. Sen la vi oss i soffan och somnade.

Tanken var att vi skulle rida innan jobbet idag men dumma som vi är ställer vi inte klockan. Eller Elina ställde klockan men hade ignorerat den. Så blev istället att stressa hem för att duscha & byta om innan jobbet. Hann inte ta med mig någon lunch så blev pastavagnen idag, men kyckling/fetaost-sallad tackar man aldrig nej till.

Idag är planen att möta upp några tjejer på Stars and stripes och sen får vi se vart det bär hän. Jag tvekar inte för en utgång då det är säsongsavslutning på Harrys vilket kan bli riktigt grymt. Men den som lever får se.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0