inception

Jag Elina & Matilda var på bio igårkväll (efter att ha tryckt i oss några cheesburgare då det inte var öppet på tre G) och såg Inception. Oerhört bra film även om den ibland kunde uppfattas svår att förstå, men gick ifrån salongen väldigt nöjd. Filmen handlade om att de skulle ändra en persons åsikter om att ta över hans döendes faders framgångsrika företag genom att gå in i hans drömmar, riktigt scary emellanåt och ibland blev man så överraskad att man hoppade till i stolen.

Efter filmen drog vi till lägenheten och softade innan Elina skulle köra hem Matilda och hennes vänner som varit ute en runda. Själv somnade jag som en stock och hade sovmorgon ända till 12 då mamma ringde och väckte mig.

Idag ska jag hem en runda, så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0