everybody crash and burnes sometimes

Märkte att jag inte skrivit sen i fredags, men jag har haft fullt upp med att ha ROLIGT!

Hade så jäkla bra på den sista 'riktiga' arbetsdagen. Skrattade och skojade som vanligt med Shayan (det enda som skiljdes var att det var hans sista dag) och det var skönt. Lunchade och så men på eftermiddagen började han må dåligt så han gick hem tidigare, så sorgligt. Världens skönaste människa så jag håller verkligen mina tummar att du ska få jobbet i Norrköping gubben!

Fick även sällskap av några X-pressare på jobbet som behövde nya avtal (som de ändå inte använde sen!) Men det var trevligt och så fick de träffa alla de andra =) Efter jobbet mtötte jag upp Elina på tre G och sen gick vi hem. Var egentligen tänkt att vi skulle slappa eftersom vi inte var så många som var på att men nej, vi bestämde oss för att det var fest iallafall! Satte igång skallkedjan och fick med oss ett par stycken. Runt 10 var Carlos, Tomas & Fiona här. Efter det kom även Aimen & Ahmen och sist men inte minst kom även glad Anthonio! Här satt vi och tjoade och så innan vi drog ut och eftersom vi inte alla kom in på Nivå blev det en nödlösning som funkade oerhört bra ändå! Hade nästan pinsamt kul när vi dansade runt där & träffade massa människor man kände. Kändes fint i magen, att se alla människor så glada är något alldeles extra.

När festen var slut drog vi på en raggarrunda för att visa en stockholmare utsikten från Bryggarberget. Han verkade vara ganska impad samtdigt som han dissade vår utsikt, but who can blame him? Det är ju inte direkt storstan. Somnade av att höra någon annans hjärtslag, det var inte helt fel.

Skippade frukosten & mötte upp Elina där hon drog ut mig, som var alldeles för trött, på stan! Men blev ett lyckat köp och så fick vi massa prylar från Blekingetrafiken så jag blev nöjd ändå. Sen gick vi hem för att sova en stund till SATC!

Var släktkalas i Kallinge efter så åkte med Elina till Ronneby där mamma & Niclas hämtade mig typ en timme efter. Var ganska drygt att sitta där men träffade Manisha vilket gjorde hela min dag. En sån otroligt positiv människa och den glädjen smittar verkligen. Att jag saknar henne på jobbet är helt självklart, men livet har sin gång. Men vi har ju fortfarande varann så man ska vara glad ändå! :)

Släktkalaset var okej, kunde sova lite på soffan! Blev god mat och kräftor och därefter åkte jag till Ronneby för att åka med Elina till stan igen. Meningen var att vi skulle kolla på film och denna gången gjorde vi faktiskt det. Fick sällskap av Aimen & Ahmed som inte var så glada över vårt filmval - Sex And The City, första filmen men eftersom Elina aldrig sett den fick det bli den ändå :)

Somnade sent och vaknade sent av att Elina ringde mig. Då var nog klockan halv 1 och det var längesen jag hade möjlighet till det. Lever som en timanställd igen med andra ord för imorgon tar jag mitt första pass som om jag satt i riktiga vikariepoolen igen, vilket är precis vad jag gör. Får dock hoppas att jag inte kommer att sitta helt ensam i och med att vi än så länge bara är 3 st som är där just nu. Det är sorgligt och jag kommer att sakna alla de andra runt mig, men vi kommer lösa det. Aldrig att vi ska förlora varann i den stora byggnaden. Hålla ihop för kung och fosterland. Jag trivs med er och trodde aldrig att det skulle bli så bra som det blev. Men det blev det och jag är så otroligt glad för det. Tack för att ni finns! Ni är så mycket mer än arbetskamrater, ni är mina vänner!

Men nu har jag inte tid att skriva mer. Det har tagits endel bilder och har ni tur att jag orkar lägga upp dem så kommer den sen. Gör de inte det så hamnar de väl på facebook och om de inte gör det.. ja då får ni helt enkelt inte se dem. Vilken osis! Nu ska jag ta tag i mig själv, duscha, plocka undan lite i lägenheten för att sedan åka till Brömsebro och mitt andra hem. Det var alldeles för längesen och det är inte OK! Så nu ska jag passa på när jag har all tid i världen =)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0