en kanonhelg = en sliten natalie

Jag är slut. helt slut, men det har helt klart varit värt det. Och självklart ska ni få veta vad för roligheter jag varit med om! :)

I fredags var det dags att fira B som fyllde 20 förra söndagen. Så sönderstressad efter jobbet infann jag mig nästan prick 19 och var bland de första faktiskt. En efter en droppade de in (förutom Filip & gänget som firade honom ett tag hemma hos honom) och det bjöds på god mat och fint sällskap! Kvällen innehöll sanning och konsekvens, sms-roulette (förlåt alla!) och så sång och dans! Vid 00-tiden drog vi till stan. Där inne gick vi ner till sailet för att hämta upp Nanna som åkte med en annan bil innan vi gick upp till Nivå! runt halv 3 gav vi upp efter dans, häng och nya minnen och drog hem! Nanna lyckades skämma ut mig påvägen hem, men ingen skada skedd. Och när vi kom till lägenheten var det så jäkla härligt för det var jag elina joss och nanna - samlade! Precis som förut, och även om några brudar saknades, så visste jag att det är såhär det ska vara!

Vaknade på morgonen och vi släpade våra trötta arslen till tre G (vad annars?) innan jag drog till Kuggeboda för att rida en alldeles för stirrig Chaplin. Det var nämligen grisfest i stallet den kvällen så redan på dan kryllade det av folk och en gris snurrandes på en metallstång är väl inte det vanligaste en häst kan se. Så efter mycket konster och tricks så blev det ett träningspass (för både honom & mig) stressade jag hem igen för att hinna göra mig iordning inför kvällen!

Var nämligen dags för Eriks överraskningsfest som alla lyckats hålla hemlig trots att det var svårt. Erik blev dock överraskad (även om han anat något) och vi fick ännu en kväll med trevligt sällskap och roliga lekar! :) Efter 12 tog jag bussen för att möta upp Siri, Olivia och Linda som åkte innan. Slutade med att vi satt hos Olivias kusin Julia och rökte (jag höll sällskap) med Calle från idol! Tjock, skäggig och skabbigt hår hade han så hade aldrig känt igen honom om inte Olivia sagt något. Drog ut igen då jag såg Erik & c/o utanför fönstrest men då vi inte kom in någonstans vandrade vi ronnebygatan upp och ner! Slutade med att jag rundade av på Michael's med Olivia och Siri innan hemgång då jag behöll tack vare Jesper, tack för det!

Igår blev det häng i trollskogen med Johanna med familj innan jag drog mig till Kuggeboda för att umgås det sista jag kunde med Joss som var på besök. Har varit glad hela helgen för att hon varit här, min pärla! Du vet hur mycket jag har uppskattat det och nu när jag kommer få mer ledigt om två veckor så är det min tur att besöka dig :)) När de skulle åka och äta kebab med storasyrran drog jag till stallet för en långtur med Chaplin och Elina, en oslagbar kombination! Var nog iväg i nästan 2 timmar och efter det belönade vi oss med varsin pizza på via vinetto innan det var dags att åka hem. Behöver jag ens nämna att jag var trött när jag kom hem?

Eller att jag var ännu tröttare imorse när det var dags att jobba? Men gick ganska bra ändå, konstigt nog. Och nu när jag har vilat några timmar här hemma har jag bestämt mig för att åka ut till Kuggeboda idag igen, trots att det inte blir särskilt länge. Eller ja, en sleepover och en av sveriges klockrenaste person kan jag inte tacka nej till!

Kommer bilder, jag lovar. (vet dock att ni säkert inte tror på mig längre!)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0